Zakladni deska, minimalni spotreba

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 14 11:26:55 CEST 2011

 14.9.2011, 11:23:23

Jakejkoliv "beznej merak" bude pri hodnotach merene veliciny mensich
nez 1% z rozsahu ukazovat naprosta hausnumera.
Pokud nekdo chce merit lidlmetrem takto male hodnoty, je jedinou
moznosti zmenit snimaci R v proudove vetvi. Pokud vim, ma to takto
udelane napr. PZ.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz