Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 9 20:28:12 CEST 2011

A nema to na ty tistaky male rozliseni ?
Pisou tam "2400x1200 dpi ekvivalentni", coz se obavam, ze znamena v praxi
600x600 dpi. A tech 600 se mi zdalo na integrace s rozteci 0.5mm malo
(teda aspon na nejake starsi HP, kde jsem to kdysi s 600dpi zkousel).

A taky se mne zda docela dost 34W ve stand-by.

Petr Labaj

*********************************

From: "Lubos Medovarsky" <lubos.hwlist na accelera-networks.com>

Dobry den,

ano, skvele na tlac predlohy plosnych spojov bez nasytenych
vyparov a rozmazanych plosakov :-) ale uz som tu o tom pisal.

Oproti LaserJetom to nerobi ziadne rastre, ale krasny
suvisly polymerovy film. Velmi sa tesim, ze coskoro kupim
1650EN-D, co je duplexovy sietovy model. Manzelka mala v labaku
nejaky vacsi desktopovy model, a odvtedy na Simitri nedam dopustit.

Co sa tyka nakladov na tlac, nepoznam, ani ma to az tak velmi
nezaujima, tak skuste inde.

Lubos