OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Září 9 19:41:49 CEST 2011

Dobry den,

ano, skvele na tlac predlohy plosnych spojov bez nasytenych
vyparov a rozmazanych plosakov :-) ale uz som tu o tom pisal.

Oproti LaserJetom to nerobi ziadne rastre, ale krasny
suvisly polymerovy film. Velmi sa tesim, ze coskoro kupim
1650EN-D, co je duplexovy sietovy model. Manzelka mala v labaku
nejaky vacsi desktopovy model, a odvtedy na Simitri nedam dopustit.

Co sa tyka nakladov na tlac, nepoznam, ani ma to az tak velmi
nezaujima, tak skuste inde.

Lubos