bleskozvody - nejake citanie

Klusek Petr klusek na volny.cz
Čtvrtek Září 8 21:21:53 CEST 2011

Ahoj

vidím, že se zde rozběhla nějaka diskuze o hromosvodech. Proto bych měl
i já jeden dotaz. Normy ohledně hromosvodů mám vcelku prostudované, ale
nenašel jsem tam nějaké rozumné řešení jak ošetřit správně stožář cca
15m vysoký s KV antenou na 14MHz když ona má rozpětí cca 10 m. Oddálený
hromosvod myslím, že za této konfigurace je nerealný.

Petr  OK2IEA