OT Jake jsou nyni moznosti nahradu SSD v EEE901

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 7 13:23:22 CEST 2011

No to zcela jiste souhlasim, jenze jaksi i ty vyslovene dedikovane
distra pro tyhle male pidipc se po par aktualizacich naplni.

Momentalne mam nainstaleno distro EasyPeasy http://www.geteasypeasy.com/

jsem s nim spokojen, vse chodi jak ma, ale mam momentalne volne misto na
disku 126MB a to jsem odinstalil uz skoro vsechny aplikace
(OO,hry,multimedialni aplikace) - mam nainstalovano ted wine a nemuzu
tam dostat ie8 protoze instalace ma 220MB.

Pouziti vicemene podobne jako mas ty, ale to wine momentalne potrebuji
na to rozchozeni toho SW (iNVR) ke kameram - ten sice se do wine
nainstaloval, ale bez jakekoliv hlasky chvili kvedla a pak se ukonci.

Radek Vicek