OT Jake jsou nyni moznosti nahradu SSD v EEE901

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 7 13:07:34 CEST 2011

Vyhadzovat peniaze len kvoli nenazratemu OS sa mi zda trocha perverzne... :-|

Len tak mimochodom, na co presne ten eee pouzivas?

Ja mam 700 a v nom ten origo Linux a origo aplikacie, a po rozchodeni par malickosti ako narodnej klavesnice a lepsieho mailoveho klienta som nenasiel este dovod preco by som na tom nieco mal menit.

Pouzivam to najma na domace mailovanie a obcasne browsovanie a citanie a pisanie, na nic ine. Je tam 4G FLASH a este stale tam je miesta a miesta... :-)

wek