OT: ad Thunderbird (bylo: Re: ADMIN Patecni detektivni soutez)

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Středa Září 7 12:00:31 CEST 2011

Puvodni  zprava "OT: ad Thunderbird (bylo: Re: ADMIN Patecni detektivni soutez)"
od "Jirka (hw-list na list.hw.cz)" z 2. září 2011, 11:54:01,
msgid:4E60A7B9.5070001 na volny.cz (847 bajtu):

J> 6) zkoušel jste jiný OS (myslím Linux), třeba jako dual boot, nebo jen live?

   Mozna  by stacila i novejsi verze Windows. Ze by program v user-space dokazal
   uplne  seknout cele Windows jsem zazil naposledy u Windows 95/98. Novejsi (NT
   rada)  se  seknou  (tak,  ze  je treba restart pomoci tlacitka na bedne) max.
   chybou  hardware.  Ony  ty  Windows  (po desitkach let vyvoje :) zacinaji byt
   docela  stabilni  a  pouzitelne,  treba jednou dorostou do kvalit Unix/Linuxu
   (ktery je stabilni a pouzitelny tak nejak od zacatku).

   Pro  me  je  zatim  idealni  kombinace  Windows (2000 | 7) + Cygwin, tzn. mam
   kompletni prikazovy radek a spoustu Unixovych nastroju. Pouzivam to denne pri
   vyvoji,  zatim  jsem tam rozfungoval vse, co jsem potreboval. Jedina nevyhoda
   je,  ze  je  to  vyrazne  pomalejsi,  nez native Linux (i emulovany), protoze
   Windows  nema  obdobu  fork()  a  vytvorit  novy proces je neuveritelne draha
   operace. Takze zatimco napr. primitivni prikaz:

   while (true); do date --utc; done | uniq -c

   se  v  nativnim  Linuxu  spusti  v  radu  stovek  za  vterinu (200 - 300/s ve
   virtualu),  pod Windows jsou to jednotky (2 - 4/s). Ale to plati vicemene jen
   pro spousteni novych procesu, jinak to bezi srovnatelne a bez Cygwinu uz bych
   nedokazal fungovat.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz