OT: ad Thunderbird (bylo: Re: ADMIN Patecni detektivni soutez)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 2 13:59:28 CEST 2011

Podívejte se, já Vás opravdu nechci lámat. Vadí mi ale to, že snad jako
jediný posíláte HTML (jak už jsem psal), přitom toto nedělat tuším patří
jak k netiketě, tak je to i v podmínkách konference. Není nic
jednoduššího, než příspěvky od Vás nečíst, ale já se snažím té
předpojatosti vyvarovat..

Jo a k tomu, že jste "urobil všetko": pokud budete postupovat podle
bodů, které jsem sepsal (+ kolega připomněl tu eventualitu s HW/pamětí),
tak prostě musíte uspět, chápete?

Že jste to tehdy třeba nevěděl/neznal/nechtěl zkusit, je věc jiná.
Nemůžete to ale pak nazývat "nefunkční Thunderbird", protože to vypadá
jako zobecnění a to je prostě blbost.

Pročpak si asi Canonical vybral TB jakožto defaultního klienta v (U)buntu?

No nic. Tím bych toto téma rád taky uzavřel.

---
Jirka