bleskozvody - nejake citanie

Pondělí Září 5 14:17:53 CEST 2011

Tak se to dnes dělá - to je oddálený hromosvod. Já tam mám 2,5m tyč a
vedle toho zvlášť 1m stožár s anténama, přijde mi to jednodušší. Když
jsem to předloni vymýšlel, revizák se mi chcechtal že ty dvě uzemění
(základový zemnič pro elektroinstalaci a uzemňovací tyče pro hromosvod)
se mi stejně přes zem propojí. Letos mi říkal, že nejnovější norma už
nepřipouští spojit hromosvod s anténou a musí tam být minimální
vzdálenost 75 cm, což zajistí ty plastové držáky. Taky jsem to tady na
pár střechách viděl. Jen nevím, co ty plastové špejle udělají po pár
letevh působením UV záření nebo po větším větru. Přijde mi to že to má
jen přežít záruku :-)
Anděl