bleskozvody - nejake citanie

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Září 5 10:17:50 CEST 2011

On Mon, 5 Sep 2011, Vláďa Anděl wrote:

> http://www.kniska.eu/
> sice je tam spousta reklamy na Dehn, ale jinak tam je i vše důležité. Jen
> nechápu jednu věc. Dehn dělá nějaký izolovaný vodič pro svody k hromosvodu.

Nevite nekdo ceny techle kabelu ? Zajimalo by mne porovnani toho HVI co
se pouziva na hromosvody proti klasickemu jednovodicovemu kabelu ce se
pouziva na rozvody 22kV .

> Když jsem se zase jinde dopočítal k přeskokové vzdálenosti 0,5 až 1m (100KA,
> impulz 350us - uvažuje se odpor uzemění i indukčnost svodu), ten kabel by

Kdyz se vezme indukcnost svodu tak pak vychazi na zacatku hodne velka
napeti ale vedle toho jsou zase indukcnosti okoli takze takhle se to
asi neda uplne pocitat, to pak vychazi obrovska napeti.