volne misto lektora krouzku elektroniky

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Pondělí Září 5 09:33:20 CEST 2011

Zdravim a nabizim misto lektora krouzku elektroniky pro deti.

Je to na Praze 4 - Pankrac. Jde o jeden az dva krouzky tydne, kazdy
trva 90min. Vetsinou je jeden zacatecnici a druhy pokrocili, zalezi,
kolik deti se ktery rok prihlasi.
Krouzek je primarne zameren na elektroniku, ale je na lektorovi, kam
to vice zameri (robotika, radioamateri,...)

Musite pocitat s tim, ze vek deti je 3. trida ZS (vetsinou v
zacatecnicich, pisou pomau...) - max. 4. rocnik SS (v pokrocilych).
Prevzal jsem propracovany system plneni jednotlivych ukolu, ktery
dovoluje kazdemu diteti postupovat individualne svym tempem. Coz pekne
udrzuje jejich pozornost.  V zacatecnicich se vetsinou neda vysvetlit
nic slozitejsiho, nez vlastnosti soucastek a zakldadni pricipy az po
ohmuv zakon. Chce to hlavne brat ohledy na jejich znalosti z
matematiky. Ja jsem to mel rozdeleno tak, ze 30min jsem vykladal
teorii a pak 1h deti tvorily. Jednoduche vyrobky uz zvladnou ale v
pohode stavet zacatecnici po par tydnech, jen co se nauci pajet. Coz
jsem povazoval za nejdulezitejsi.

Prace idealne pro nejakeho studenta, ale neni podminkou. Sam jsem tam
zacinal ucit pred maturitou (dobra rozcvicka k maturite) a vedl jsem
to az do konce VS.

Pozadavky:
- vek 18+
- cisty trestni rejstrik
- urcit den v tydnu (Po-Ct) a cas krouzku a ten pak po cely skolni rok
dodrzovat. Kdyz jsou prazdniny, krouze neni.

Plat: 120Kc / 45min.

Na detaily se pripadne ptejte.
Ondrej Tesar