ADMIN Patecni detektivni soutez

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 2 15:24:49 CEST 2011

Vystupem primarne mela byt informace, ze se zde neco takoveho deje. Jak
je zrejme z privatnich i verejnych reakci tak jsou nekteri tim prekvapeni.

On ostatne seznam tech uctu stejne nema sam o sobe valneho smyslu -
dotycny obratem zalozi x jinych a pise dal. Spis bude mit ale problem,
ze jej odhali vic lidi nez doposud pokud o tom budou vedet - da se podle
stylu a obsahu mailu celkem dobre poznat.

Co se tyka stopek na vlaknech - tezko vyhovet vsem - mate zde lidi,
kteri by nechali vse co kdo placne, ale i ty kteri by zakazali jakykoliv OT.

Radek Vicek