ADMIN Patecni detektivni soutez

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Září 2 15:01:43 CEST 2011

Nebylo mi jen jasné, co má být výstupem té detektivní soutěže, tak jsem
to radši hned obecně napsal. Zdá se mi, že celkem zbytečně nenecháváte
vlákna "vyšumět". Nějaké konkrétní obviňování či velké vulgarismy by
tady stejně neměly úspěch. Stačí se podívat do vzdálené historie co se
tady někdy dělo :-). Pokud se probírá něco zajímavého, třeba viz.
nedávná páječka, stejně na OT nikdo moc náladu nemá a naopak. Různých
zákazů se dá obratem zneužít třeba tak, že pokud dotyčný nemá k danému
co říci, okamžitě upozorní, že to sem či kamkoliv jinam nepatří. Nebudu
úplně přesně popisovat co mám na mysli, ale snad to je aspoň trochu
srozumitelné ;-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek