ADMIN Patecni detektivni soutez

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 2 14:06:40 CEST 2011

Dražba se dá anulovat

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>

  něco podobného je k vidění i na Aukru. Lidi tam bývají pod více nicky a
když se jim zdá, že na jejich aukce se málo přihazuje, přihazují si z
druhého nicku na svoje vlastní aukce a tím šroubují cenu nahoru. Samozřejmě
to není v podmínkách Aukra povoleno, ale dělá se to... Ovšem nevím, jak se
pak tváří, když přehodí posledního přihazujícího a vydraží předmět sami
sobě, což je samozřejmě stojí poplatek za dražbu a výsledek žádný... Už se
mi to ale stalo, na něco jsem přihazoval, někdo mne přehodil, u toho to
skončilo, aukce doběhla a druhý den tam byl tentýž předmět (fyzicky on, ne
jiný stejného typu) znovu....