ADMIN Patecni detektivni soutez

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Září 2 13:25:41 CEST 2011

Zdravím,
  něco podobného je k vidění i na Aukru. Lidi tam bývají pod více nicky a když se jim zdá, že na jejich aukce se málo přihazuje, přihazují si z druhého nicku na svoje vlastní aukce a tím šroubují cenu nahoru. Samozřejmě to není v podmínkách Aukra povoleno, ale dělá se to... Ovšem nevím, jak se pak tváří, když přehodí posledního přihazujícího a vydraží předmět sami sobě, což je samozřejmě stojí poplatek za dražbu a výsledek žádný... Už se mi to ale stalo, na něco jsem přihazoval, někdo mne přehodil, u toho to skončilo, aukce doběhla a druhý den tam byl tentýž předmět (fyzicky on, ne jiný stejného typu) znovu....
    Zdraví Pavel.