Re: OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Čtvrtek Září 1 07:08:17 CEST 2011

A ten jak pan Kohn potkal pana Roubicka znate?
Prave vlastni rozum je to co nekterym takyridicum chybi.
Napriklad co rikate tomuhle:
http://kolinsky.denik.cz/nehody/nehoda_kruhak_20110809.html
Nebo muj zazitek: Jel jsem v levem pruhu, ktery koncil.
Zkusil jsem, jestli funguje zipove razeni, dal jsem pravy blinkr,
auta vpravo mi udelala mezeru, nez jsem zatocil volantem,
pro jistotu jsem mrknul do praveho zrcatka. A co myslite, ze jsem tam videl:
Po delici care jel motorkar. Byl skoro na moji urovni, kdybych vjel do mezery
v pravem pruhu a nepodival se, mohlo byt o jednoho darce organu vic.