spajkovacie ocka

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Říjen 31 09:11:21 CET 2011

Pani,

uz asi stvrthodinu sa matlam v katalogu Mouser a neviem najst jednu vec:
Ide o spajkovacie ocka na izolacnej podlozke. Kedysi sa to hojne
pouzivalo, zvlast v elektronkovej technike - je to kusok izolantu v
tvare pismena L. V jednej polovici je dierka na priskrutkovanie na
chassis, v druhej je jedno alebo viac spajkovacich ociek. Sluzilo to
zvlast ako oporny bod pre konstrukcie bez plosnych spojov. Snad sa to
vyraba aj dnes.
Snazil som sa to najst aj na google images, aby som poskytol
ilustrativny obrazok, ale kedze mi chyba keyword pre Mousera, neviem
to najst ani v obrazkoch.

Ako sa to nazyva?

Dakujem,
J.S.