TDA16888

j s jarin.hw na gmail.com
Sobota Říjen 29 08:59:20 CEST 2011

Povedal by som ze ano, teda lepsie bude samozrejme, opytat sa ich.
Mozno bude vyssie postovne, ale inak by nemali mat problem.

Pokial bude OP ten TDA16888 strasne chciet a s AVELMAK-om bude nejaky
problem, mozem ho prihodit do svojej objednavky (z AVELMAK-u
objednavam relativne casto) a potom preposlat do CR.