TDA16888

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Říjen 28 18:26:02 CEST 2011

Pokud ho má skladem německé ASWO (7206555), tak ho v AME můžou normálně
objednat, jsou jejich distributorem v ČR, stejně jako Avelmak na
SLovensku. To měli ovšem v AME sdělit automaticky sami... Od doby, kdy
majitelé dělají manažery a na styk s lidmi mají zaměstnance, se to tam
citelně zhoršilo.

---
Jirka