Jak preinstalovat WinXP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Říjen 23 10:54:40 CEST 2011

Na výběr bootu bývá nejčastěji klávesa F12, nebo natvrdo nastavit
bootování v BIOSu na požadovanou mechaniku. Pokud máte větší zkušenosti
s ovládáním windows, existují i live windows, namátkou BartPE. Smažte
adr. windows a adr. Docu..... a Program...... si zazálohujte. Taky jde
si vytvořit bootovací flešku s nějakým systémem, ale pozor aby systém
byl alespoň 32bit, jinak se mazání může nepříjemně protáhnout.
S pozdravem,
		Miloš Dašek