Jak preinstalovat WinXP

Neděle Říjen 23 10:37:33 CEST 2011

Tak jsem si stáhnul Slax a chtěl jsem ho vyzkoušet. Soubor
slax-6.1.2.iso jsem vypálil pomocí Creator9 že jsem vytvořil bootovací
CD.Na CD je obsazených 200MB a podle průzkumníku tam není žádný soubor.
Druhé CD jsem vypálil pomocí nástroje pro bitové kopie CD (ve w7),
všechno tam snad je, ale zase nevím, jak to spustit. Dal jsem CD do
mechaniky, klafu na F8 a nabízí mi to nejrůznější možnosti spuštění
Windows - ale ničeho jiného :-(

Anděl