Re: jak ukončit a odistalovat Norton Internet Security

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Říjen 22 16:39:54 CEST 2011

To je divne, cistil jsem od marasu W7 64 bit na notebooku a nemel jsem
problem nic odinstalovat.

Strilim od pasu, uz je to par mesicu:
Start - Nastaveni - "Pridat nebo ubrat programy" - Norton Security

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jirka MWW" <jirka.mww na gmail.com>
To: "HW konference" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 22, 2011 3:57 PM
Subject: OT: jak ukončit a odistalovat Norton Internet Security

Dobrý den,

potřeboval bych poradit s následujícím problémem :  Dcera si koupila
Netbook s Windows7 starter a součástí SW je 60ti denní zkušební verze
Norton Security. Protože na všech počítačích mám doma free Avast ( no
flame please) , chtěl jsem ho dát i na tento počítač.
Nejde ale spustit, zřejmě proto ,že jeho spuštění brání ten Norton
Security. Ten ale nejde odinstalovat.
We windows 7 se nevyznám,  je to poprvé, co je mám v ruce. Zkoušel
jsem zastavit proces, který tam běží od Symantecu, ale spouští se
pořád
dokola.  Poraďte mi prosím, jak ten norton Security dostat z počítače ven.

předem díky

--
Zdravi
Jirka OK1MWW