OT: jak ukončit a odistalovat Norton Internet Security

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Říjen 22 15:57:02 CEST 2011

Dobrý den,

potřeboval bych poradit s následujícím problémem :  Dcera si koupila
Netbook s Windows7 starter a součástí SW je 60ti denní zkušební verze
Norton Security. Protože na všech počítačích mám doma free Avast ( no
flame please) , chtěl jsem ho dát i na tento počítač.
Nejde ale spustit, zřejmě proto ,že jeho spuštění brání ten Norton
Security. Ten ale nejde odinstalovat.
We windows 7 se nevyznám,  je to poprvé, co je mám v ruce. Zkoušel
jsem zastavit proces, který tam běží od Symantecu, ale spouští se
pořád
dokola.  Poraďte mi prosím, jak ten norton Security dostat z počítače ven.

předem díky

--
Zdravi
Jirka OK1MWW