Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Říjen 18 08:46:05 CEST 2011

To je presne to co open source nebo linuxu skodi tihle "evangelisti" .
Podileli jsme se na stavbe Integrovaneho Bezpecnostiho Centra v
Ostrave , kam padaji vsechny tisnove linky v kraji od noveho roku .
Projekt za 3/4 miliardy , je tam nasupane spousta technologie vsechn
zachrannych slozek , cele to bezi nad nejakym oraclim serverem ,
spousta virtualnich masin serveru, diskovych poli , proste enterprise
technologie .I vyrobky nekterych clenu teto konference . Treba myslim
prevodniky od pana Papoucha :) A sazelo se to tam podle toho jaky
konkrenti os je na co dobry a nevsiml sem si , ze by tam nekdo resil
jestli je jeho filozofie takova ci makova , proste se to resilo vecne.
Holt nekteri s tim maji problem.

snehulak