OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 17 20:19:35 CEST 2011

No jak jsem psal zadrhlo se to az na tom soubeznem pristupu - nedoslo mi
(hned), ze to je jako kdyz pripojim ksandu od disku ke dvema MB.

S protokoly pro sdileni mezi DMZ a vnitrni siti budu mit problem s
nasima bezpecakama.

Jde o to ze potrebuji na nekolika webech prijimat soubory (od kB az po
GB) a ty rovnou presouvat mimo DMZ do vnitrni site na nejake uloziste.
Tam bude sedet dalsi server, ktery soubory umi predzpracovat a
poskytnout dal do site pokud je spravne pozadan. Takze v kazdem pripade
potrebuji na uloziste sahat minimalne ze dvou mist.

Uz jsme to zkouseli a udelat prijem po HTTPS s tim, ze to rovnou
odesilam nejake sluzbe zase po HTTP(S) nebo (S)FTP a dokazu zajistit
"transakcnost" je dost problem.

--
S pozdravem
Radek Vicek