OT: Firewall ve windows serveru 200x

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 14 12:26:40 CEST 2011

Dobry den

chtel bych se zeptat mistnich odborniku na win - lze tam nastavit firewall
nejak "lidsky" ? Nejakou utilitou nebo tak. Tim "lidsky" myslim obecnou
klasiku kde je pod sebou sada pravidel se specifikaci SRC_IP_port na
DEST_IP_port , eventuelne stavovy.

Ja jsem se na to dival a vubec jsem nepochopil tu filozofii. Jsou tam
nejake zony ala domain, trusted, public a v nich se zapisuji jakasi
pravidla obskurne pojmenovana podle programu takze clovek vi houby co
tam vlastne nastavil.

Neni na to nejaky figl jak vylistovat a nastavit ten firewall obvyklym
zpusobem ?

S pozdravem