Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Čtvrtek Říjen 13 13:48:51 CEST 2011

Přes které? Minule jsem tady počítal kabely 350A s 25mm2, délka 3,5m.
Úbytek napětí 2,5V při 350A, takže mají asi 0,007 ohmu. Pokud bych
vzal startér jako odpor (chová se jako odpor?), vychází to cca 0,066
ohmu. Při napětí baterie 12V bude proud startérem a kabely v sérii
164A - ovšem při zanedbání přechodových odporů krokosvorek a vnitřního
odporu baterie. (Při nastartovaném motoru to bude 14V a pak to bude
191A.)

Nicméně mám pocit, že se dostávám přesným výpočtem k nepřesným číslům ;)

P.K.