Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Říjen 13 13:22:51 CEST 2011

A co ten strejda ohm? Kolik je max. proud pres startovaci kabely?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 13, 2011 1:16 PM
Subject: Re: Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

2011/10/13 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:
> Pan Ohm už je 150 let mrtev, neříká nic.

Tak jinak, našel jsem si v katalogu náhradních dílů startér, píšou tam
"1,1kW 12V", což odpovídá asi 90A, takže žádných 300A. Je to ale pro
Ford Focus 1,6 benzín, pro 1,8 diesel má startér 2,2kW, tj. 180A.

Což už nezní tak hrozivě, ale i tak je těch 180A cca 2x tolik než
jmenovitý proud alternátoru. Ale podle toho, co napsal AZE, by mu
neměl vadit ani zkrat, nicméně, jak jsem řek - náhoda je blbec ;)

P.K.