Vypocty vodicu (odpor, ubytek, pojistky...)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 12 21:39:05 CEST 2011

 12.10.2011, 21:29:38

Jestli je to spocitane, tak mozna na tu kA-ru. :-)
Za sve praxe elektroudrzbare jsem jednou nozovku "opravoval".
Bylo to jeste za sociku, v sobotu, sehnat novou zhola nemozne a v
sazce nekolik tun zmzliny. Ta pojistka byla na 50 nebo mozna 100 A
a spocital jsem to tehda na nekolik dratku z bezneho lanka.
Protahl jsem to vnitrkem, dohonce zpetne zasypal puvodnim piskem, el.
kontakt byl tvoren sevrenim dratku mezi teleso pojistky a kovova
vicka. Zmzlina byla zachranena, a po vykendu jsem pojistku vymenil za
original.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz