Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Středa Říjen 12 13:06:11 CEST 2011

Je to na dobijeni cca 300Ah baterek, ktere pouzivame jako zdroj 2kA pri testech. Pouzivame to a dobijime tak 10x do roka.
Zdroj ma ucinost podle zateze 85%-89%, certifikace Silver a sedi to i podle toho co jsem zmeril.
Nic ucinejsiho nedam tak lehce dokupy, pokud vubec.
Doposud jsem to dobijel lab. zdrojem, az 30A, kabel  l=2m, 2.5mm2 (merici snury od MC) a pri ztratach cca 26W byly kabely po par hodonach docela horke, receno kulantne.
Berte to tak, ze nabijecku jednou vymenim, ale kabely bych si rad jednou odnesl pri odchodu do duchodu sebou, v neposledni rade mam nadherne 1000A krokosvorky a dat k tomu nejake hnusne tkanicky do bod by bylo proti prirode :-)
Ferman