Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Středa Říjen 12 12:36:27 CEST 2011

Nevím co se tady vlastně řeší. Nabíječka z PC zdroje - tedy to
nejlevnější co je, účinnost možná pod 70% a k tomu nějaké extra drahé
kabely na kterých ušetšíte nějaké to procento? Má to být pro trvalý
provoz? Potom by to chtělo větší průřez ale i účinnější (a dražší)
zdroj. Pokud se to půl roku bude válet pod stolem a pak si s tím
nabijete baterku do auta, dimenzoval bych šňůry jen podle zatižitelnosti
- spočítejte si kolik energie musíte ušetřit, aby se vám dražší řešení
vyplatilo.
Anděl