Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 12 11:00:30 CEST 2011

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_postageTable.asp

tak ona silikonova izolace je fajn - je ohebna a vydrzi teplo, ale zase
ji vadi benzin a oleje a je mene mechanicky odolna

Radek Vicek