Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Středa Říjen 12 10:48:04 CEST 2011

Prijit mi to nakrajene po metru tak si hodim masli :-), ale to by snad slo domluvit, tedy doufam.
Jak je to s postovnym u Hobby King, 8m AWG8 vazi cca 3/4 kg?
Asi sahnu po kabelu z Hadexu, je take z tenkych dratku a cenove za pulku ceny HK nebo za stejno koupím 20mm2, na druhou stranu ma jakousi polopruhlednou izolaci neznamo z ceho.
Vedu vnitrni boj esteta/technika a ekonoma.

Ferman