Re: OT Pračka a magnetický odvápňovač

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Středa Říjen 12 08:54:27 CEST 2011

robil som to daaavno, mal som pozicany od suseda original nejaky bezne
predavany. Ale bol zaliaty v zivici tak sa nedalo urobit Ctrl+C/Ctrl+V :-)).
Na osciku som zmeral priebehy a potom zbastlil so 4mi operakmi nieco co robi
rovnaky vystup :-). V zasade je to rozmietane striedave napatie radovo v kHz
a prud okolo 10 mA (+- autobus podla priemeru trubky atd)

vinutie som dal ako obycajnu "uzavretu" cievku s asi 10 zavitmi

Martin