Internetovy nakup
Jaroslav Lukesh
lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 11 11:02:55 CEST 2011
Ale jo, jsou jich stovky-možná i tisíce, jedou v tom hlavně studenti a
dvacítky na MD. Těch eshopů je fakt hromada úplně stejných a liší se v ceně
jen korunami. Podmínky má každý trochu jiné, ale vesměs podobného významu.
Oni to zboží ani nevidí, jde to rovnou z nějakého megaskladu. Fungují tak i
zaběhnuté a velké eshopy (třeba agrodat, patro), ale mají v pozadí těch
skladů víc. Toto je vlastní poznatek, koho mají za sebou /komu se upsali),
to netuším,to se asi šíří jako tajemství jen mezi studentama a managorama.
----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Z toho co pisete mi to prijde, ze provozovat eshop je neco na urovni
trhu v Bangladesi.
Provozovatel v podstate jen zajisti domenu (stanek) a prodava. Vse
ostatni se deje globalne a NEKDO to cele sefuje.
To prece nemuzete myslet vazne.
Radek Vicek
Dne 11.10.2011 9:40, Pavel Kadečka napsal(a):
> Eshop je rozhraní pro zákazníky, tam vůbec nemusí být informace o
> nákupní ceně. Resp. tam možná je, ale jen jako výchozí údaj pro
> koncovou cenu (= nákup plus marže), to, co jim pak fakturuje dodavatel
> / velkoobchod s tím nemusí být nijak pevně provázané.
>
> Pak ty eshopy jsou často navěšené na jeden systém, mají naprosto
> stejný sortiment s naprosto stejnou dostupností, liší se jen cena,
> barvy a logo na webu, takže za tu chybu může někdo v tom globálním
> systému. Eshop v tom pak je poměrně nevině.
>
> P.K.
Další informace o konferenci Hw-list