Internetovy nakup

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Říjen 11 10:06:45 CEST 2011

2011/10/11 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:
> A co chyba v systému? Jednou jsem někde v eshopu narazil na LCD
> monitor, který stál neobvykle málo (jako by tam chyběla první číslice,
> takže stál asi 700 místo 6700), tak jsem se tam zeptal, jestli je ta
> cena správně, protože to bych si ho hned objednal. Odpověděli, že
> děkujou za upozornění, cena je samozřejmě vyšší.

Brat pred casom kupoval sporak. Spekuloval aky, za aku cenu, z akeho
obchodu. Raz pozera, ze v jednom e-shope zlacnel jeden z vytipovanych
favoritov z cca 400eur na cca 330eur. Nezavahal - objednal. Obratom mu
prisiel mail, ze velmi lutuju, ale stala sa im chyba v celom e-shope,
namiesto ceny s DPH uviedli ceny bez DPH. Za tu cenu mu to nemozu
predat, objednavku zrusili a ci ma zaujem kupit to za povodnu cenu atd
atd... Do par minut zobrazoval e-shop povodne ceny. O 20% ceny obcas
pri nejakom tovare klesnu, brata ani nenapadlo pozerat ceny ineho
sortimentu. Neobjednaval to spekulativne s cielom tazit z chyby,
proste naozaj predpokladal, ze ten jeho tovar o 20% zlacnel.
Samozrejme sa s nimi potom nenatahoval, nekupil. O nejaky tyzden - dva
ten isty sporak v tom istom e-shope zlacnel (tentoraz regulerne) o
nejakych 30eur, objednal a tovar k spokojnosti dostal.

miro