Internetovy nakup

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Říjen 11 10:38:17 CEST 2011

On 11. 10. 2011 10:22, RV wrote:
> Ale to je prece jasne psal jsem to pred chvili. Ale jako provozovatel
> eshopu jste jedina zodpovedna osoba - ne ten kdo vam aplikaci
> pronajima/poskytuje.

Ale ved nikto netvrdi nic ine.

Slova o niekom, kto to centralne riadi su VASE a iba VASE. Nikto iny ani
predtym, ani potom nic take nehovoril. Chcete sa hadat sam so sebou?

> Navic ceny (o kterych je zde rec) si vzdy kazdy eshop nastavuje sam -
> to se nedela centralne - je to videt i na tech odkazech co poslal kolega.

Ani v tomto nikto netvrdi opak. Ale pravdepodobne si neurcuju vsetky
ceny ceny sami, mozno nejakym prepoctom - urcovat cenu individualne u
tisicov poloziek je nerealne. Takisto u toho centralneho distributora sa
pravdepodobne bude cena odvijat podla skladovej ceny (nakupna cena plus
rozpocitane vedlajsie naklady) u vacsiny poloziek, hlavne u beznych
poloziek, ktore nevyzaduju specialny marketing.

Takze ak sa v centralnej databaze vyskytne chyba, tak sa moze preniest
aj do inych shopov - ci uz ide o cenu, skladove zasoby, popis ....

-m-