Internetovy nakup

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 11 10:22:16 CEST 2011

Ale to je prece jasne psal jsem to pred chvili. Ale jako provozovatel
eshopu jste jedina zodpovedna osoba - ne ten kdo vam aplikaci
pronajima/poskytuje.

Navic ceny (o kterych je zde rec) si vzdy kazdy eshop nastavuje sam - to
se nedela centralne - je to videt i na tech odkazech co poslal kolega.

Radek Vicek