Internetovy nakup

Úterý Říjen 11 10:36:52 CEST 2011

2011/10/11 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Ale jiste - lze to delat ruzne. Vy me stale nechapete.
>
> Jako provozovatel jste zodpovedna osoba. Bud jste linej a date si ceny v
> eshopu jako nakup + 30% marze a pak holt za svoji lenost platite za cizi
> chyby. Nebo linej nejste a ceny si hlidate sam - bud tak ze je sam zadavate
> a nebo ze rucne potvrzujete odesilane potvrzeni o objednavce. Nebo mate ve
> smlouve s poskytovatelem eshopu nejakou dolozku, ze pripadne chyby jdou za
> nim.

Jak to chcete ručně kontrolovat, když je to třeba 100 - 1000
objednávek denně? Ale nakonec i ten váš eshop s bleskem to
zkontroloval, jen jaksi nejdřív přišla automatická odpověď z toho
eshopu.

> Preci to nemuzete hazet na zakaznika. Ja jako zakaznik jsem stravil treba
> nekolik hodin hledanim optimalniho dodavatele, treba i odmitl nejakou
> lukrativni nabidku jen proto, ze jsem ve vasem eshopu nasel jeste lepsi
> cenu, objednam, vy mi objednavku potvrdite a za pul dne mi napisete, ze mi
> zbozi nedodate?

Já to přece neházím na zákazníka, já jsem jen napsal, že ten eshop je
v tom celkem nevině. A v tom snad mám pravdu, když je cena závislá na
tom, co někdo nastaví v tom globálním systému / velkoobchodu. Eshop má
nějakou smlouvu s velkoobchodem a asi si něco platí za to, že jede na
jejich systému.

P.K.