Internetovy nakup

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 11 10:28:33 CEST 2011

Ale jiste - lze to delat ruzne. Vy me stale nechapete.

Jako provozovatel jste zodpovedna osoba. Bud jste linej a date si ceny v
eshopu jako nakup + 30% marze a pak holt za svoji lenost platite za cizi
chyby. Nebo linej nejste a ceny si hlidate sam - bud tak ze je sam
zadavate a nebo ze rucne potvrzujete odesilane potvrzeni o objednavce.
Nebo mate ve smlouve s poskytovatelem eshopu nejakou dolozku, ze
pripadne chyby jdou za nim.

Preci to nemuzete hazet na zakaznika. Ja jako zakaznik jsem stravil
treba nekolik hodin hledanim optimalniho dodavatele, treba i odmitl
nejakou lukrativni nabidku jen proto, ze jsem ve vasem eshopu nasel
jeste lepsi cenu, objednam, vy mi objednavku potvrdite a za pul dne mi
napisete, ze mi zbozi nedodate?

Radek Vicek