Internetovy nakup
RV
vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 11 10:28:33 CEST 2011
Ale jiste - lze to delat ruzne. Vy me stale nechapete.
Jako provozovatel jste zodpovedna osoba. Bud jste linej a date si ceny v
eshopu jako nakup + 30% marze a pak holt za svoji lenost platite za cizi
chyby. Nebo linej nejste a ceny si hlidate sam - bud tak ze je sam
zadavate a nebo ze rucne potvrzujete odesilane potvrzeni o objednavce.
Nebo mate ve smlouve s poskytovatelem eshopu nejakou dolozku, ze
pripadne chyby jdou za nim.
Preci to nemuzete hazet na zakaznika. Ja jako zakaznik jsem stravil
treba nekolik hodin hledanim optimalniho dodavatele, treba i odmitl
nejakou lukrativni nabidku jen proto, ze jsem ve vasem eshopu nasel
jeste lepsi cenu, objednam, vy mi objednavku potvrdite a za pul dne mi
napisete, ze mi zbozi nedodate?
Radek Vicek
Dne 11.10.2011 10:19, Pavel Kadečka napsal(a):
> 2011/10/11 RV<vicek.radek na cpost.cz>:
>> Navic si vsimnete, ze to zbozi na ktere jste dal odkazy NEMA stejne ceny.
>> Cenu si totiz urcuje kazdy eshop sam. Treba proto, ze ma jine mnozstevni
>> slevy u velkoobchodu.
>
> Ano, určují si cenu sami, ale asi ne pro každou položku zvlášť (kolik
> to je položek, 1000, 10000?), prostě si nastaví nějakou marži a taky
> dostanou nějakou slevu ze základních cen toho velkoobchodu.
>
> Když si projdete pár položek, zjistíte, že rozdíl cen mezi dvěma
> obchody je vždycky stejné procento (pokud se ta marže nastavuje
> globálně pro celý eshop, umím si představit i různé skupiny zboží s
> různou marží).
>
> P.K.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
Další informace o konferenci Hw-list