RE: Bateriove svetlo do sklepa.

Pondělí Říjen 10 12:25:26 CEST 2011

Podobny problem jsem resil doma - mam plynovy kotel s bezdratovym
termostatem, tak pokud si chce nekdo pritopit, tak ten termostat vezme
a da jej na chodbu. A primo u kotle je vypinac, kterym lze navrdo kotel
zapnout. Ale jeste by to chtelo vymyslet, pokud si nekdo chce takhle
pritopit, aby se tahle volba tak po pul hodine sama vypnula.