Bateriove svetlo do sklepa.

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 7 11:11:58 CEST 2011

Tohle se uplatnuje uz davno!!! je zohledneno patro a poloha bytu vuci
svetovym stranam

my jsme jeden panelak SVBJ (8 pater - jeden vchod) a mame ty odparovaci
pomerova meridla - osobne moc nechapu na co to je dobre - stoji to
penize a je to uplne postavene nahlavu

mame poctive zatepleno, vymenena okna, zateplena strecha (uspora po
zatepleni delala skoro 70%)

ja v jednom pokoji (malem) mam serverovnu kde trvale topi minimalne 100W
(vetsi cast dne 300W) takze v lete se vetra a pres zimu staci zavrit
okno - topeni je vypnute
v obejvaku byly dva radiatory (takove ty ploche ze sociku) - jeden jsem
nechal zaslepit a namontoval jeden nejaky vetsi dvojity s meandrem -
navic v obejvaku topi minimalne 10h denne 250W akvaria

takze velkou cast bytu vytapim elektrinou - radiatory jsou teple
maximalne 5-10cm nahore - jde z nich studena voda

jen perlicka - mame pomerove meridlo i na te trubce co vede k tomu
odmontovanemu radiatoru - ukazuje stejne jako to meridlo na tom druhem
radiatoru

kdyz jsem se ptal tak jsem zjistil ze udaje z tech pomerovych meridel se
uplatnuji na rozpocitani vyuctovani pomerne malym procentem

Radek Vicek