Bateriove svetlo do sklepa.

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 10 10:44:07 CEST 2011

Tak to je naprosto presny popis. Jsme na tom naprosto stejne.

Topime na 23.5stC, byt 90m^2, umisteni sever-vychod (ctvrtina panelaku).
Cela leta jsme platili po zatepleni cca 4.5kKc ted posledni 2-3 roky
kolem 6.000Kc.

Mam k panelaku silne vyhrady temer ve vsem (nikdy jsem v nem nebydlel),
ale vim jedine - ze uz nikdy nikde nebudu mit tak levne topeni.

Radek Vicek