Bateriove svetlo do sklepa.

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Říjen 10 10:38:09 CEST 2011

No k tem teplotam... Bydlim v zateplenem panelaku s novymi okny, jsme
na okraji takze ze 3 stran je okoli + jedno okno navic. Bydlime v
bruntale coz je pomerne extremni misto co se tyka teplot a podnebi
vubec :)) I v nejtreskutejsich mrazech topime max na 2 radiatory a
jakmile mam pod 23 stupnu je mi zima :) Nejsem zaden zzenstilec, ale
kazdy citi teplotu jinak, ale mame plovoucky a male deti tudiz chcem
teplo . Rocni naklady na topeni mame cca 6000,- . To je mi potom uplne
jedno jestli je o stupen vic ci min . Termostaticke hlavice mame ,
jejich funkci chape i zena naprosto bezproblemu a prizpusobuje tomu i
vetrani .

Zasadnim posetrenim bylo zatepleni baraku a nova okna a potom nam
hodne usetrilo , ze jsme si nechali namontovat k vstupu topeni zpetny
ventil , ktery zacne poustet az teplota vody klesne pod urcitou mez ,
pac jinak si z nas delala kotelna docela srandu ...

snehulak