Jak se zbavit kuny?

Snehulak snehulak na gmail.com
Neděle Říjen 9 13:06:17 CEST 2011

Takove ty piskatka co se vozej v autech nepomahaj ? Vhnodne je
rozmistit a kuna pujde o dum dal .
Tady to v autech vozi docela dost lidi a pomaha to  , protoze
prijedete v zime rano do prace a odpo uz neodjedete pac mate
prekousane kabely ktere tem kunam chutnaj navic se ohreji ...

http://servisprogram.cz/produkty.php?sort=3118

snehulak