Jak se zbavit kuny?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 9 12:56:22 CEST 2011

Jen pro nadsene ochrance prirody - "Daruji kunu. Zn: Za odvoz."

Pavel Kutina

P.S.: Omlouvam se, ale nejak mne to nasralo, ten posledni kocour byl hodne
povedenej, chytrej a tak vubec.

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 09, 2011 12:42 PM
Subject: Jak se zbavit kuny?

Date mi nekdo tip? Rodicove maji na venkove barak, u nekde baraku kunu,
ktera jim se zeleznou pravidelnosti zere kocky. Asi uz nepomuze ji nejak
zahanet a ackoli to zrejme bude nezakonne, asi uz o zahaneni ani nestojim -
rodicum tahne na sedmdesat a "casu pro radost" uz taky tolik nemaji, kdykoli
si vypiplaji kote, tak (protoze na venkove se kocka v baraku udrzet proste
neda), do roka zrejme dostane "jatecni vahu" a kuna si udela zabijacku. Rad
bych tuto "prirodni rovnovahu" otocil, mate nekdo tip? Samozrejme
nejjistejsi je brokovnice, ale to narazi na drobne (nejen) legislativni
problemy.

Pavel Kutina