fázový závěs a čistota výstupního signálu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 8 22:36:34 CEST 2011

Jasne,  chapu, ta nazornost je super....
Kazdopadne po prostudovani dalsich informaci asi pujdu cestou nasobeni,
urcite to bude vzdy kvalitnejsi signal, nez z PLL
Nebo udelam toto:
http://www.ok2kkw.com/00003016/pll/blokove_schema_syntezy.gif
V podstate se s tim uz nekdo zabyval. Jen bude vystup 100,75MHz a pak
jeste x4 ale to uz nebude problem....
JaKub