bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

Čtvrtek Říjen 6 22:17:39 CEST 2011

Provedení a montáž oken - prošel jsem víc firem. Mám to sepsané tady
http://vaelektronik.cz/dum/okna.html
S těma těsnícíma páskama - třeba ve firmě Kobla mi technik řekl, že se
to sice ve svých materiálech doporučují, ale že je to drahé a montérům
se s tím nechce dělat. Tak jsem šel o firmu dál. V Madosu mi zase
vychválili jejich super izolační rámy bez železa - s laminátovou
výztuží, ale nedoporučovali mi trojskla že jsou do těch rámů příliš
těžká a že už to prý o moc líp neizoluje.  Všechny tyhle rozumy jsem
řešil na nějakém fóru, které sledoval technik od Slovaktualu. pak jsem
to řešil s ním a nakonec jsem to od nich vzal. Trojskla, k rámům lepená.
S těma turbošroubama je to asi otázka názoru. Tvrdil mi že k pantům jsou
u větších rámů vhodné a všude jinde použít plechové pásky, aby rámy
mohly dilatovat. pásku mi tam lepili taky.
Okna mám o 1 cm přesazená ven přes vnější hranu zdi (betonové tvárnice,
šířka nosné zdi 20 cm), byla to trochu komplikace s vyřezáváním
polystyrénu a nevím, jak moc to mělo na izolaci vliv. Rámy mám překryté
jen o 3 cm, v tomhle místě je jen 4 cm polystyrénu a to se mi zdá málo.
Jinak na zdi mám 20 cm.
Anděl