Re: OT montaz okien, was: Re: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 14:34:06 CEST 2011

 6.10.2011, 14:12:52

Kotveni "pres plechy" omoznuje dilataci okna na rozdil od
prisroubovani napevno pomoci sroubu skrz ram.
Zapraveni spary stylem parozabrana, vypln, difuzni membrana je
kvuli zamezeni kondenzace vodni pary v prostoru za okenim ramem,
popr zatekani z venci.
Vice napr. montazni predpisy vyrobcu oken (nekdy volne ke stazeni)
nebo http://www.montazokna.cz/spravna-montaz-okna/rizika-spatne-montaze

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz