LHC - nanosekundy

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Říjen 6 20:00:09 CEST 2011

Ako vies ze mame pacienta pripojeneho na pristroje a nastavujeme? :-P
Ak vsetko pojde dobre okolo polnoci by mohol byt ramp a kolizie s 25ns
zvazkami, tak drzte palce.
Minule 25ns MD (machine development) trvalo presne 50 milisekund. Rachol
blesk a vsetko bolo odstavene na 3 dni :-)